torsdag 9 juli 2009

Tråkig montering...

Jag hatar att montera mina virkade verk... Jag tänkte att jag skulle ta mig i kragen ikväll och montera den blå kanainen jag vikat ur Mia Bengtssons bok. Men jag gav upp, höll på att bli galen!Jag får inte till det, jag fick dit ett ben sen det andra gick bara inte att få dit så att det såg bra ut. Jag gav upp och ska göra nåt roligare istället, typ virka klänning åt Märta eller jobba vidare på Birger, eller bägge delar om jag hinner. Jag håller dessutom på att virka en uggleburk. På den fattas öron, ögon, vingar och näbb. Tyvärr är kvällen kortare än vad man skulle vilja att den var. Nu ska jag gå och virka och hoppas att det slutar regna snart så jag kan gå ut med hunden utan att bli blöt!

1 kommentar:

  1. Jag hatar också montering, blä vad tråkigt det är.
    Hoppas du har en fin kväll.
    Kram/Veronica

    SvaraRadera