lördag 25 juli 2009

Händelselöst

Här händer det visst inte så mycket! Förra veckan fick jag Ana Paola Rimolis nya bok Amigurumi two och jag har börjat med en fågelmobil ur den boken. Jag har också virkat en äppelburk, broderat lite paljetter på Bianca och börjat på en Punk Bunny ur Beth Dohertys bok. Jag ska posta bilder senare, har inte hunnit ta några än. För övrigt väntar vi på att vädret ska bli bättre så vi kan åka iväg på en tripp med husvagnen. Det är ju inte så roligt att sitta i en husvagn om det bara regnar.

Jag har också beställt garn på rea, muskat, så det ska bli intressant att virka i något annat än Fuga som jag använt hittills. Ögon har jag också beställt, från Usa. Jag tror att det blev över 70 st he, he, många amigurumis blir det ;-). Ögonen är i alla möjliga färger. Jag kan inte fortsätta på Punk Bunny förrän jag fått ögonen så jag vänta otåligt! Undrar vad jag ska börja med då? Jag var inte så sugen på att jobba på mobilen just nu. Jag ska ta en titt i Anas bok, där finns massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar