torsdag 13 augusti 2009

Segt här

Här är det visst fortfarande segt. Mannen har semester och jag har mina sista veckor föräldraledigt innan jag börjar om att jobba efter ett och ett havt års ledighet. Det har inte blivit så mycket virkat på sistone för vi verkar fara och flänga och vara uppbokade mest hela tiden. Jag virkar på apan i Dohertys bok. Det är bara ett ben kvar på den så den är snart klar, då ska jag naturligtvis uppdatera med bild. Efter apan hade jag tänkt börja med en björn ur samma bok som apan men garnet jag har beställt till den har inte kommit än... Annars funderar jag på att göra en till bambi i en annan färg. Sen har jag ju fågelmobilen och kaninen som jag aldrig lyckas montera ihop kvar att pyssla med.

Ser att jag fått en följare, så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar