lördag 22 augusti 2009

Pågående projekt


Nu har vi kommit hem efter en tur till Hemavan där vi bland annat plockat kantareller och vandrat lite på fjället. Så gott det nu går med en busig 15 månaders. Ingen virkning alls har hunnits med under resan. Nu ska jag försöka ta igen lite och göra klart apan jag börjat på. Jag har även börjat på en till bambi, den här gången i Muskat, jättehärligt garn att virka med och så vackert! Jag har också provvirkat en blomma som jag tycker är så fin. Åh vad jag skulle vilja ha en stor filt av sådana blommor! Får de om jag orkar göra sisådär 150 st!

3 kommentarer:

  1. Hejsan,
    Hittade precis till din blogg och oj vad glad jag blev, du virkar helt underbara amigurumis och det är så himla kul att se hur dina figurer blir från Elisabeths bok, håller själv på med ett rådjur men det går långsamt framåt, måste beställa ögon så innan det får de lov att gå långsamt :D ha de så bra. Glada hälsningar/Ida

    SvaraRadera
  2. kul blogg du har och de figurerna finns på min önskelista också, verkar så mysiga

    SvaraRadera